Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony

Fredag, ledig i morgon. Antagligen festivalen ikväll, fin kväll. Underbar dag. Tack för den

En helt okej torsdag

- mina älskade armband. fick dem av älskling :)
- såhär snygg och pigg är man halv sju på morgonen!
- osminkad och sexig, grr. man ser inte färgen så bra dock...
- jag älskar dig

igår färgade jag mitt hår rött. det är inte knall rött, men mörkrött. rätt häftigt om du frågar mig. älskling sov hos mig inatt, mysigt. och som vanligt stod det jobb på schemat idag. vid halv tolv gick maskinen även isönder, så jobbet blev förflyttat en och en halv timme fram idag. rätt skönt eftersom att jag är kvar där själv till tre/halv fyra sen. medans dem andra höll på att packa ägg i slutet och laga maskinen så var jag uppe på loftet och rensade arkivet med anna. har tömt x antal parmar idag och städat ett loft. alltid lika roligt att göra olika saker istället för samma :) när jag kom hem la jag mig direkt i sängen, somnade gott. såklart ringde älskling och väckte mig. men jag blir alltid lika glad av att höra hans röst, så det gjorde ingenting. sedan somnade jag igen. då får jag ett sms av erika, haha sött. källstorparna är för söta, saknades bara att typ joakim eller någon också skulle ringa... nu ligger jag i sängen igen. ska faktiskt äta glass med kiwi i snart. sedan somna gott i min säng tidigt. jobbdag i morgon igen, sedan på lördag är jag ledig. woohoo! otroligt lycklig :D ha det bra allihop, pusspuss

Jag vet att jag är ful. Men jag föddes så


- visst är bilden fin? fin för att älskling är med, dock bara på en liten bit. men ändå!
okej. nu sitter jag här på mitt rum. klockan är inte mycket mer än fyra och jag börjar bli hungrig. har jobbat både igår och idag. älskling sov här söndag till idag. mysigt! nu ses vi inte förens antingen lördag eller söndag :( men det kan vara rätt skönt att vara ifrån varandra också. vi är alldeles för mycket. så det är bara att börja vänja sig. ska hoppa in i duschen nu faktiskt. sedan göra potatismos och skiva grönsaker. äta det. kolla på tv och kanske dra till erika för en kopp kaffe. det brors helt på när hon är hemma, eftersom jag har ett jobb att sköta i morgon... men damer och herrar. kan ni lova mig att ha det bra? heh, för det ska jag. pusspuss

Hadis, min underbara kusin

Tillåt mig att gråta en hel flod. Det kommer aldrig att hjälpa. Den floden kommer aldrig att ta mig till dig. Jag är så ledsen över att jag inte sa hejdå, jag är så arg för att ingen berättade för mig dagen innan att ni skulle åka. Jag hatar allt just nu. Du är fantomme den bästa kusinen som man kan önska sig
Alisa: Även fast vi inte kan prata. Så är du den bästa kusinen som man kan önska sig. Du är underbar. Och en blick säger mer än tusen ord
Hadis: Jag önskar att du kunde varit där på stationen och sagt hejdå. Men det som jag önskar mig allra mest nu är dig här hos mig. Just det, en blick säger mer än tusen ord. Jag älskar dig fina kusin. Jag älskar er alla
Ingen kommer någonsin att förstå kärleken mellan oss två

2


Ni kan dock inte säga annat än att ni är avundsjuka på snygga mig? Haha eller inte! Idag har jag och Danne två månader, litet grattis till oss typ. Har tillbringat dagen med honom, den har iförsig varit bra eftersom jag har haft honom vid min sida. Men den har varit mindre bra pga att jag har haft sjuka magsmärtor. Har gjort så djävulskt ont att jag inte vetat vart jag skulle tatt vägen om han inte varit där.
Nu är det lite bättre med magen. Älskling och jag avslutade dagen nu med fast and furious 5 och med lite jordgubbar. Mysigt som fan, pusspuss

It sucks to be you right now


there was a time
i thought, that you did everything right
no lies, no wrong
boy i, must have been outta my mind
so when i think of the time that i almost loved you
you showed your ass and i saw the real you
thank god you blew it
thank god i dodged the bullet
i am so over you
so baby good looking out
there was a time
i thought, that you did everything right
no lies, no wrong
boy i, must have been outta my mind
so when i think of the time that i almost loved you
you showed your ass and i saw the real you
thank god you blew it
thank god i dodged the bullet
i am so over you
so baby good looking out

Jävla flugor


ligger i min säng nu, får erkänna att jag skäms lite. ska upp när som helst och duscha och allt detdära. älskling ringde innan idag och frågade om jag skulle med honom och handla. får se om jag orkar. just nu vill jag bara vara för mig själv, så otroligt längesedan jag var det. rätt skönt att bara höra sina egna tankar runt omkring ibland :) 
helgen blev bättre än jag trott. fredagen lagade jag mat här hemma först, sedan stack jag in till karnevalen med amanda och amanda. blev där tills halv ett då älskling hämtade oss. älskling och jag hade huset för oss själva så när vi kom hem så badade vi bubbelbad och mös. lördagen stack jag, älskling, joakim, thomas, petra och deras mormor till förmedlingscentralen. Efter det åt vi middag med deras familj och slutligen blev det karnevalen igen. amanda och amanda kom in lite senare. vi åkte spiderman två gånger och sedan följde jag med älskling hem. sov där för att sedan åka med honom i lastbilen på söndag morgon. det var min helg, underbar. tack för den

Ensam hemma


Idag åker mamma och Anders iväg till Göteborg. Skönt att vara hemma själv i helgen. Ska inte göra ett skit, kanske Landskrona Karnevalen i morgon kväll. Får se :) ha det bra

Ledig

Såja, nu har jag jobbat mina två dagar och nu är jag ledig i 12dagar. Rätt skönt ändå! Ska åka in till Landskrona med Amanda snart för att träffa Andreas en snabb runda. Kvällen fortsätter hos Erika med en kopp kaffe och en liten god kaka. Mums! Sist men inte minst avslutar jag kvällen i min underbara pojkväns säng tillsammans med honom. Det är så otroligt mysigt att somna brevid honom. Men ännu bättre att vakna upp bredvid honom och veta att han faktiskt är min. Puss

FEST HOS MANGE


Drar till Erika för en kopp kaffe nu innan jag somnar om igen! 
Låg och kollade på världens bokstavligt talat världens bästa film innan, somnade dock. Har sovit sammanlagt en timme inatt pga att jag var sjukt rädd. Haha, hur mogen är man? Sådär mogen för att vara tre år kanske? Jobbat idag, var hemma runt tre. En jobbedag kvar, sedan är jag ledig. Ledig med inga pengar, vad sägs om det? Tråkigt!

På hemmaplan


- bild innan festen igår
Då var jag hemma i mitt tysta rum igen efter en underbar vecka. Har nog inte sovit hemma på några dagar nu, otroligt skönt har det varit. Ska ta tag i rummet, städa damma möblera om och tillsist kolla på en film. Två jobbdagar står på schemat nu. Sedan är jag ledig i nästan två veckor. Skönt!

It sucks to be you right now


Hur skulle jag veta att allt skulle förändras när jag bytat skola?

- sitter hemma hos älskling just nu och han är påväg hem nu. satt ute med hans brödrar igår och pratade medans älskling sov. vadå otroligt underbar och söt när jag la mig bredvid honom? somnade gott i alla fall. har inte gjort ett piss idag. blev en lugn förmiddag för sedan ikväll sitter jag hos min fina vän erika som har fest. bäst att spara energin tills dess. ha det bra

Förlåt



Why do
I blow it out, when it can glow

Mitt lilla hjärta!


Sitter just nu hemma hos Sadina, Simon och Dominic. Förtillfället så passar jag Dominic eftersom att Sadina är iväg. Mina kära kusin Hadis är också här. Dock kan vi inte prata med varandra eftersom att han endast kan bosniska och jag kan tyvärr inte prata det... Men teckenspråk fungerar alltid :)
Åkte med älskling igår när han skulle köra ärtor. Gick upp vid tre på morgonen, kom hem vid halv fem på kvällen tror jag. Sedan blev det middag hemma hos mig samt mormor och morfar. Kvällen slutade hemma hos Sadina och co' med en skräckfilm. Som vanligt! Vet inte vad den heter, men lite läskig var den allt.

Dino Merlin


Jag förstår inte hur denna mannen gör. Men han är så grym och så otroligt snygg för att vara så pass gammal som han är. Tycker att han är en perfekt förebild för yngre sångare idag. Och det bästa av allt är att han är bosnisk. Halva mig, halva jag. Min ena del som är så jävla grym. Tack pappa för att du inte är svensk. Tack för att jag är en del av denna underbara kultur. Kan säga såhär, bosnisk musik är bäst

Om jag är glad? Det är bara förnamnet


Du får inte lämna mig nu när vi ligger på topp

Okej, måste få detta avklarat... JAG KOM IN PÅ SKOLAN! Åh vem är glad? Jo jag! Hihih, har väntat sedan april och idag fick jag svar. Jag kom in. Alltså kommer jag börja på en ny skola i höst. Jag kommer lämna mina gamla klasskamrater och skaffa nya. Lika glad är jag för det. Nu tänker jag ha tre roliga år med bönner. Fyfan vad underbart. Är så stolt över mig själv att jag tog steget och verkligen bytade skola. Att jag vågade lämna alla mina vänner i Helsingborg och sätta mig i lilla Svalöv.
Har typ aldrig tid att blogga längre. Vet inte vad jag ska skriva. Jag har det skit bra. Träffar min älskling så mycket som möjligt. Det är så. Jag tänker inte lämna honom. Utan jag tänker bara kämpa på. Sitter faktiskt och väntar på honom nu. Sen ska vi duscha, göra ve oss, handla mat och grilla. Underbar fredag. Ha det bra

RSS 2.0