Hej mina läsare

...jag hoppas att ni kommer hinna läsa detta innan jag tänker lösenordskydda min blogg. jag är så trött på allt med folk som kopierar, läser och snackar. det är slut på det nu. jag tänker antingen lösenordskydda eller ta bort den. men innerst inne vill jag inte ta bort den eftersom att den har varit en del av mig i så pass många år nu. så den får antaligen stanna kvar men ni kommer inte att komma in på den. tack för att ni har läst min blogg såhär länge. vissa har följt den ända sedan start och andra har bara följt den ett tag. det har varit roligt att dela med mig av min vardag till några som man faktiskt vet "dem läser detta". men tyvärr finns där människor som förstör för er som sköter det. jag låter kanske tramsig eller något liknande. men efter alla dessa år så har jag lärt mig att det finns en viss person, som följer och fortfarande håller på. irriterar mig så fruktansvärt mycket eftersom att jag kan läsa på henne blogg och har läst hur hon kopierar saker, texter och andra idéer från mig. så är det att vara en person som är utåtriktad och folk vill bli som en. eller ärligt talat vara som en. jag själv förstår inte det här med att kopiera andra eller att man måste se ut som andra. varför inte bara lära känna sig själv först, ta hand om sig själv och sedan vara sig själv? om alla människor hade gjort så, så skulle världen nog inte sett ut som den gör. jag menar, hur många gånger har man inte blivit arg för att en tjejkompis om och om igen ska ha samma kläder, samma saker och samma kommentarer? oändligt många gånger. och som ni vet är jag sjutton bast nu. jag är snart arton och då är jag en såkallas vuxen människa. så varför ska folk föstöra mitt otroligt underbara liv? ingen kan göra det. dem kan bara försöka att trampa på mig. men det brukar inte hjälpa att man bryr sig och lägger ner energi. så jag tänker fantomme sätta skydd för min blogg. skriva till mig själv, kanske dem vännerna som jag litar på. för att sluta irritera mig på just denna jävla personen.

jag vet om att det blev ett väldigt långt inlägg, men kom ihåg:
"DETTA ÄR DET SISTA NI LÄSER, TACK MINA VÄNNER" /azp

!


-Godmorgon Alisa!

- En liten bebismus

- Mitt experiment i skolan, finfint

- Såhär kan det se ut en lördagskväll i dannes sovrum!

- Mycket, men jävligt intressant

- Min nya kompis, Sköldis

- En liten zebramus, söt va?

Danne och jag bokade resa igår till Cypern. Iförsig 10-17 augusti nästa år. Men ändå, nu har man någontin att längta efter. Och nu har man någonstans att åka till på sommaren.

Dags för ett inlägg, tjoho


5 månader med danne idag. och ja tiden den går så fruktansvärt fort! kommer ihåg när jag skrev till er att vi hade en månad. tjohej, nu är det fem. fem underbara månder. och jag älskar honom mer och mer för varje dag. visst har vi våra dalar som går både upp och ner. men det handlar alltid om att ta sig upp på toppen igen. och det gör vi galant! som idag, det blev ett fett missförstånd. men allt löste sig, och det slutade med att vi gick ifrån varandra med ett leende på läpparna. tack för att du är du, mitt fina hjärta! JAG ÄLSKAR DIG


Blupp




måndag igen. skönt på ett sätt
en hel vecka som väntar på händelser som man inte vet ska ske
nu ska jag ta mitt pack och pick och flytta hem igen i fyra dagar. suck
inget roligt. inte roligt att sova själv när man är van vid sällskap, menmen...


hoppsan!


förlåt, vet om att jag är dålig på att uppdatera. men i alla fall...
veckan har gått fort. har faktiskt bott hemma denna veckan. vilket
innebär att jag nästintill aldrig sitter vid datorn. sedan har jag inte gjort
sådär jätte mycket vad jag vet. ska på fest i saxtorp på lördag. blev
bjuden av min kära klasskamrat evelina. så nu har mina och dannes
lördagsplaner blivit ändrade och jag ser verkligen fram emot festen! :D
nu ska jag äta, tja

fest hos mange? nej, jörgen


gårdagen var bra.
natten var underbar.
& fyfan vad jag älskar danne och erika!

RSS 2.0