Måndagskväll!


Godkväll! Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och skickat efter en sån "påse" för att sälja sin gamla telefon på internet. Kan få upp till 900kr för den. Och det är det faktiskt värt. Istället för att den ska ligga och damma på hyllan kan man lika bra få en liten slant som hjälper mig till resan i augusti. Kollade hur mycket jag fick för en sjukt gammal telefon och det var typ 50kr. Inte värt det dock... Den är rätt bra att ha när man är trött på touch, hihi. Nu tänkte jag faktiskt duscha och lägga mig. Upp till skolan i morgon och på slutet av dagen ska vi ju köra traaaaktor. Sista gången nu tyvärr... Sedan vet jag inte vart jag ska vara. Tror det blir att mjölka kor eller något. Nej nu ska jag fantomme slita mig ifrån datan, GODNATT

Som om vi alltid älskat, sen min dagboks första blad


Måndag igen. Och ännu en härlig sovmorgon!
Har duschat, ätit och tagit det lugnt och snart ska jag ut till bussen som tar mig till skolan. Och som vanligt är jag en timme för tidig. Men det är rätt bra, ett bra tips! Man får undan massa onödig skit som är ivägen. Efter skolan tänkte jag faktiskt ta mig till körskolan och skriva teori. Har ju börjat övningköra och det går jättebra! Så det är bara teorin som ska börja glöda. Om jag lyckas med både teorin och körningen så ska jag ha körkort i maj. Det är inte dåligt det! Idag fyller även Erika 18år. Ett stort grattis till henne! En stor dag det. Mindre än två månader tills jag kan säga grattis till mig själv. ÅH VAD JAG LÄNGTAR! Andra möjligheter. Eget konto, eget sparkonto och allting blir liksom mitt?! Vem längtar inte liksom... Men nu ska jag göra ve det sista. Bädda sängen kanske? Hoppas ni får en bra måndag. Ska försöka få igång min blogg igen tänkte jag. Puss

Lördag

ÅH! Blir så himla irriterad över att jag alltid har samma problem med att ladda upp bilder på dannes dator. Förstår helt enkelt inte varför jag inte kan ladda upp några. Men i alla fall. Kvällen igår var både rolig och tråkigt. Jag kan inte tycka att festen var rolig. Som vanligt delade alla upp sig. Värden blev ledsen och min pojkvän blev extremt full. Idag har jag legat i sängen nästintill hela dagen. Har inte orkat att ens tänka tanken på vad jag skulle gjort eller inte gjort. Eftersom att jag fortfarande är trött tänkte jag passa på att lägga mig tidigt en lördag. Det var faktiskt länge sedan jag kom i säng i tid en lördag, därför ser jag fram emot att vakna tidigt i morgonbitti och hitta på något roligt. Hoppas ni andra har haft en rolig lördagskväll. Eller kanske kommer att ha? Godnatt!

All in


It's Friday I'm in love


Fredag idag. Mår lite bättre idag efter gårdagens mini depression. Men denna dagen ska bli bra! Sitter hemma hos älskling nu. Dock är han inte hemma. Men hans ena bror ville att jag skulle komma så... Ska började dricka lite smått med honom nu, så jävla kul. Sen ska jag väll bara göra ve mig och låta det som vill hända hända idag. Dagen är ung, kvällen är ung!
- BTW! Min körlärare hoppas på att jag är redo för att köra upp i maj!

Minnen, underbara minnen

Åtta år sen idag, hur kunde tiden gå så fruktansvärt fort? Jag kommer ihåg när allting hände. Jag låg där. En liten nioåring i min säng och väntade på att du skulle komma hem och säga godnatt, som du alltid gjorde. Nu idag står jag här utan dig. Min fina underbara andreas. Du var min pappa. Min fina alldeles egna pappa. Du var den som lärde mig vad rätt och fel var. Då när du fanns sida vid sida. Då trodde jag aldrig att det skulle gå att leva utan dig. Idag vet jag att det går. Men det gör så fruktansvärt ont. Idag vet jag att jag kan klara av precis allting, tack vare dig. Du gjorde mig alltid glad. Du fyllde mina dagar med glädje till max. Idag vet jag hur stolt du hade varit över mig och vad jag har gjort i mitt liv. Idag är jag tacksam för att jag vet att du fortfarande tänker på mig. Och idag vet jag exakt hur mycket du älskade mig. Och att jag var din alldeles egna lilla prinsessa. För kommer du ihåg? När jag hade sminkat mig sådär jättefult och konstigt och skrek "pappa, pappa titta vad jag har gjort". Då smekte du lätt min kind med din hand och sedan pussade den och sa "du är min fina lilla prinsessa alisa, jag älskar dig och är jätte stolt över dig". Och jag vet om att du sitter och ler åt mig nu. För du kommer ihåg. Precis alltid, som jag. Och jag vet om att vi kommer att träffas igen. Den dagen då jag väljer att lämna detta, kommer jag komma till dig. Vart du än är. För jag vet att du kommer att ta hand om mig precis som förr. Du kommer alltid att finnas långt inne i mitt hjärta. Och ingen kommer någonsin att kunna ta din plats. Jag älskade dig då. Och jag älskar dig lika mycket nu. Min fina underbara pappa andreas csurolyai <3

I know that we could live tomorrow







hej och gokväll! skolan idag var roligare än någonsin. kollade i min kalender och upptäckte att det var åtta år sedan min kära älskade underbara låtsas pappa andreas dog. och sen dess blev dagen bara skit för mig. så alla gick och skrattade åt mig hela dagen och tillslut skrattade jag åt allting själv. sitter just nu hos erika. kollar när hon städar inför festen i morgon. och ja, då antar jag att ni förstår att jag ska på fest i morgon. vi hörs!
- btw, jättegamla bilder på mig och frida!

Vad hände? Natten var ju bara ung


Ja vad hände? Igår låg jag med riktigt hög feber och svetten bara rann av mig. Inatt sov jag som en prinsessa. Har inte sovit en hel natt sedan i lördags. Sedan vaknade jag i morse, gick upp satte på en maskin tvätt och började städa på mitt rum. Har ingen feber, är bara lite snuvig. Men jag mår hur bra som helst annars! Är så jädrans glad, det var därför den bilden fick komma upp idag. För aatt jag ser glad ut på den. Och så glad som jag är på bilden, är jag just nu bakom datorskärmen också. Eftersom att jag har en hel dag till ingenting så tänkte jag rensa alla mina lådor på rummet. Slänga ut all jävla skit. Sätta upp tvn på väggen och flytta mina tavlor. Möblera om lite. Allt som har med sånt att göra. Till och med byta gardiner. Är på hugget, det är min turdag idag. Hoppas att ni också får en bra fredag. För inget kan göra denna fredag fel för mig idag! KRAM

Min fina underbara älskling


Nu medans jag ligger och är helt död i min säng tänker jag hur mycket som helst på min älskling och hur mycket jag verkligen älskar honom! Jag har åkt på en influensa och febern har försvunnit nu, det är bara förkylningen kvar. Älskling var här väldigt snabbt igår. Han är förjävla söt, gick in med tröjan över mun och näsa och bara "ja älskling jag skulle bara säga att jag älskar dig, men jag vill inte bli sjuk.." haha! jag hoppas på att träffa honom i morgon annars får det bli på lördag. har nog inget annat att berätta, ni får ha det bra!

Lördag igen...

Jaha vad händer? Jag sitter just nu hemma hos morgan och dricker lite. Inte jättekul, men det är bättre än och sitta hemma och glo bara. Det tråkiga är att jag är ensam tjej med 7killar. Men men, hoppas att ni har en rolig lördagskväll! Puss


1 januari 2012

Jaha, nu är det ett nytt år igen. Och jag tänkte faktiskt lägga upp en lista på mitt år 2011. Skriver från mobilen just nu, och här är inga bilder från igår. Så bilderna får ni lite senare idag :)
Gjorde du något iår som du inte gjort tidigare?
- spenderade otroligt mycket tid med Erika, blev en del av familjen Cervin
Vad hade du velat göra om?
- lördagen den 14maj
Vad har varit det bästa?
- att jag bytade klass och hamnade i en riktigt bra klass med fina vänner
Vad var det sämsta?
- att jag tappade kontakten med många vänner på grund av att dom inte kan höra sanningen
Skriv en sammanfattning om ditt år 2011:
- det har varit ett bra år, jag har träffat nya vänner, blev tillsammans med Danne och fick en överraskning om att jag ska få en ny kusin


RSS 2.0