För ett år sen


Bilden är tagen för cirka ett år sen. När jag kollar på bilden tänker jag på alla funderingar som jag hade kring mitt liv just vid det tillfället. Jag hade "världens bästa" pojkvän (trodde jag). Jag planerade en ganska lång framtid med honom. Men med tiden kom hans riktiga jag fram och då insåg jag att all min planering vad helt i onödan. Mitt förra år var både bra och dåligt. Och redan i början av 2012 bestämde jag mig för att detta året skulle bli det bästa på väldigt länge. Och vad jag har gjort detta året sitter jag faktiskt just nu och funderar på. Men jag har levt livet. Om jag inte räknar med dem 4 första månaderna så har detta året varit fantastiskt bra. Jag fyllde arton, vilket öppnade väldigt många möjligheter för mig. Jag rymde hemifrån, och kom inte hem på mer än en månad. Jag levde mitt liv precis som jag ville. Vilket jag gör fortfarande. Jag sa till en kär vän till mig att jag skulle göra något annorlunda. Något som jag aldrig har gjort innan. Och det har jag gjort. Till och med två-tre saker. Men denna saken... Den fick mitt liv att förändras. Jag pratade med en kille över nätet. Och vi bestämde oss för att träffas. Och det inte direkt runt knutan. Utan det är 3 timmar tågresa dit! Men jag åkte ända upp till honom, nervös hela vägen var jag såklart. Men jag hade fått bra vibbar av honom. Och det resulterade i att han följde med mig ner till Skåne. Och nu har vi varit varenda dag i 2,5veckor. Det har varit sjukt roligt. Jag har mått så bra med honom. Och jag tycker så mycket om honom... Alltså, jag lever mitt liv. Precis så som jag vill ha det för stunden. Och jag kan säga det, att jag mår så bra av det. Träffar på så jävla underbara människor eftersom att jag inte har någon som hindrar mig till det. (Du får inte träffa den, du får inte prata med den... Ja ni vet) Och jag är rädd att efter mitt förhållande med Danne, så är singellivet en befrielse. Och jag är rädd att jag inte kommer vilja släppa det just nu. Jag är så jävla rädd att han har förstört så mycket. Han visade mig ett förhållande bakom fyra väggar där man sa fula ord och slog på varandra. Och jag tror jag gör världens största misstag om jag inte säger till Pontus att jag vill försöka med honom. Men jag måste fundera, fundera som in i... Fundera som aldrig förr!
- jag är den jag är. jag väntar på den som kommer älska mina fel

Sommarlov

Jaha då har jag sommarlov och allt!
Idag har jag inte mer än och sovit länge och umgåtts med mamma och morfar. Han är här på besök idag, finfint! Snart drar jag ut till Erika där jag var igår också! Hoppas ni har det bra


DAGSTORP MED MINA BRUDAR 25/5-12


Hallåja!

Jag lever. Jag lever lyx! Har egen lägenhet till i slutet av juli, jag har det bra. Varit med Johan hela helgen och ja han har skämt bort mig som aldrig förr... Idag ska min fina Evelina sova hos mig, och i morgon är det faktiskt skolavslutning! Måste skärpa mig med uppdateringarna nu... Har antagligen inte haft lust eller ork! Hoppas ni har haft det bra!


Mitt lilla hjärta! <3

ända sedan du kom till världen har jag insett att livet har bra saker att ge. du är det finaste och underbaraste jag vet. du kommer alltid att vara min favorit och jag kommer alltid att skämma bort dig som jag har gjort nu i snart två år. jag älskar dig dominic, mitt underbara hjärta!


RSS 2.0