Företagarock!

Måste börja med att säga hur grymma svalöv var idag på finalen "företagsrocken"! Det andra som jag måste säga är ett stort tack till alla som var med och gjorde kvällen sjukt bra. Sover hos fiffi idag igen, härligt! Blir väll att ta det lugnt nu och ladda inför i morgon. Ska ju ut då med evelina, emelie, hanna och andreas! Puss


Internatet

Hej! Allt är bra, måste lära mig att vara mer aktiv här på bloggen! Har till och med skaffat iphone för att kunna uppdatera... Tydligen hjälpte det inte! Men i alla fall, har det superbra. Har sovit hos joel o jesper, johan och fiffi denna veckan. Underbart! Godnatt, pusspuss
- bilden är från tropikariet innan idag


Ny vecka, nytt liv

Det är skit jobbigt att vakna upp och inse att jag drömt om mitt ex hela natten. Just dem drömmarna som ger svar på alla frågor. Nu har jag insett, bu vet jag sanningen. Och efter det jag gick reda på igår, kan jag inte sakna honom mer. Det går inte. Jag kan inte sakna honom! Men man gör det ändå
Nej nu ska jag börja mitt nya liv som 18åring och även singel på det!!


!


18år idag då!

Jag passar på att säga grattis till mig själv som faktiskt fyller 18år idag! Har längtat riktigt mycket till denna dagen. Och ville vara singel på min 18års dag. Jag höll vad jag lovade för danne och jag gjorde slut i fredags. Det var bäst så och vi har haft både roliga och tråkiga minnen. Nu ska jag sova. Här får ni en bild på födelsedagsgrisen!


Torsdag

Sitter hemma just nu och kollar på tv. Sov på internatet inatt och det var både kul och mysigt. Sitter och funderar på nationella i svenska som jag har om en vecka. Temat är "relationer" och nu ska jag komma på någonting att prata om i fyra minuter...


mobilinlägg!



RSS 2.0