Sun


Vaknade imorse med den tummen, ajajaj säger jag bara! 
Sedan solade och badade jag i två timmar.
Nu sitter jag och väntar på älskling
Ska klippa honom och vara med honom
Blir kvällsdopp med Amanda ikväll, skönt
Seeyah, livet är fantomme underbart mina vänner

Mitt hjärta ♥




Vet du om hur lycklig du gör mig?
Vet du om hur glad jag är i din närhet?
Vet du om att dessa känslorna som vi har byggt upp, dem har jag aldrig känt förut.
Jag önskar att du visste allt detta självmant.
Jag önskar att jag hade kunnat visa dig hur mycket jag älskar dig
För jag älskar dig så jävla mycket Danne
Du är det finaste och bästa som jag vill ha
& du gör mig knäsvag
Tack för att du är min

Klassresa, OP1C


Och jag ska inte ljuga. Jag vet om hur mycket jag kommer att gråta i morgon
Jag vet om hur mycket jag kommer att sakna er. Men jag ber er, gråt inte för mig
Att höra folk säga idag, "Alisa det suger att du ska sluta. Vi kommer sakna dig" 
Det gör ont. Men samtidigt blir jag glad. För då har jag gjort ett gott intryck för er
Tack för alla minnena jag delar med er. Tack för att jag fick lära känna er
Tack för att jag fick kallar er för mina vänner. Och tack för att ni är ni! 
JAG ÄLSKAR ER










RSS 2.0