all i need is you

torsdag idag, veckan går rätt snabbt faktiskt? 
åkte en lååång bussresa med min kära vän erika. skönt att få prata ut med henne om allt skit som händer och sker runt omkring mig. när jag väl kom till skolan var det dans på schemat. riktigt roligt och jag fick såklart min älskade andreas som kavaljer. riktigt fint :) han är så underbar och snäll.. jadu andreas, vad hade jag gjort utan dig?
men det mindre roligare idag var att evelina och jag fick vänta i nästan tre timmar för att göra ett prov som gick på tjugo minuter och sedan vänta en timme på vårt tåg. aja, slut på klagande!
NU dock ska jag till landskrona till min kära far och äta middag med lite släkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0