födelsegrisens present

tänkte faktiskt berätta vad jag tänkte ge min faster i present. hon fick ju en son för lite mer än 6månader sen. och nu tänkte jag ge en liten fin present till henne. alltså ett foto album, hon är precis som mig.. älskar svart! så jag har köpt ett svart foto album och där tänker jag klistra in bilder på både henne och dominic, fint va? tycker i alla fall jag..
mitt lilla hjärta dominic
du kom till oss den 16maj 2010
jag kommer ihåg det som om det vore igår, alla glädjetårar jag fällde och hur lycklig jag blev
jag hade ju väntat på dig i nio månader och det var så otroligt stort att du kom till oss
frisk och fin var du och jag tackade gud den dagen.
och jag tackar honom än idag, mitt lilla hjärta är du 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0