inget stoppar oss

hade du frågat mig för fem timmar sen hade jag nekat det. men nu efter att jag har fått prata med dig bara dig har jag en helt annan inställning. precis som jag sa till dig. tack för en trevlig kväll. tack för alla skratten vi fick ihop och tack för att jag äntligen insett vilken kärlek jag och du delar. inget kan någonsin stoppa oss två. om du så ska flytta till andra sidan jordklotet så kommer jag efter. du och jag har något som jag inte delar med någon annan. det är bara jag och du när vi träffas. jag ser bara dig. en underbar människa med en historia som vi inte ska prata om. utan vi lever i nuet. jag och du. du har dina nackdelar precis som jag. och sanningen är att vi är precis lika dana. vissa säger att jag är dig lik i mitt utseende och vissa nekar det. men jag nekar absolut inte det. och om det skulle vara så, så är det dig jag är mest lik på insidan. säga vad man tycker utan att bry sig om alla andra. du har verkligen tagit mig dit jag är idag. med din hjälp har jag klarat av mycket och med din hjälp är jag den starka person som jag är idag
jag föddes för att säga det, pappa jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0