vi finns på samma jord

nu sitter jag hemma igen, ett tag sen jag satt här faktiskt! min helg har sett ut såhär:
fredag, jag och erika förflyttade in oss i min fasters hus för att passa hennes hund. hade otroligt roligt med playstation3 spel. helst singstar dance! riktigt roligt, känner faktiskt för att önska mig det i julklapp faktiskt. jag gjorde en riktigt god middag med kycklingfilé och pommes. och när klockan var två tyckte vi att det var dags att sova. 
lördag, jag vaknade först. gick ut med mini och började städa och plocka undan. sedan åt vi frukost och tillslut begav vi oss till väla. efter några timmars vandring på väla stack vi hem till mini. gick ut med henne och sedan kom phillip till oss. vi åt lasagne som jag gjorde och kollade på saw 3D. den var ju riktigt kass! phillip stack hem, vi stack ut med mini och la oss tidigt.
söndag, erika stack vid tiotiden. jag gick ut en runda med mini och sen började jag att städa hela huset. när det var klart duschade jag och tillslut kom simon och sadina hem. 
OCH nu sitter jag i min ensamhet igen. fast har saknat det lite, men bara lite. ska äta snart, hoppa in i duschen och sedan lägga mig. ska somna tidigt i min sköna säng och bara njuuuta. 
bara jag som fått julkänslor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0