En gång i tiden var du min...

En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm
Var iväg hos pappa igår som ni vet. Det var trevligt precis som alltid! Är glad för att pappa tycker om Danne och såklart alla mina andra släktingar. Sov hos älskling inatt också. Mysigt. Älskar att vara i hans närhet!
Dagen har varit riktigt rolig i skolan faktiskt. Alla mina onsdagar innebär - praktiskt med djuren. I morse fick jag då reptilrummet. Det är då det rummet fullt med ödlor och spindlar och ormar. Och heter man Alisa så är man sjukt rädd för alla dessa djuren. Men jag klarade det finfint. Höll till och med i två ormar. Lät dem ligga i vatten så att skinnet gick av. Och annat. Riktigt roligt :D och stolt är jag nu också att jag tog mig i kragen och vågade röra dessa otroligt fina djur. Det enda som jag behöver öva på nu är att åka hissar. Ja det visste ni kanske inte om mig. Att jag är sjukt rädd för att åka hiss. Fastnade i en hiss när jag var liten så nu vågar jag inte ens gå in i en bara. Hmm... Vet att det låter sjukt skumt. Men så är det! 
Ska ta på mig rena kläder nu och dra hem till Erika för en kopp kaffe och skitsnack. En härlig dag, eller vad säger ni? Hoppas ni också har haft en bra dag. Tjohejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0