Hometown Glory - Adele

- aj
- helsingborgsfestivalen, fredag
- helsingborgfestivalen, lördag. jag och älskling
- min underbara pojkvän som ser allmänt frågande ut
- jobb, söndag. otroligt trött efter 3timmars sömn
- måndag, jobb. någon från rikstan i stockholm var på besök. snyggt va? haha

hallå, en bildbomb? ni får tåla det nu faktiskt. har inte tid och ork till att sitta vid datorn vartenda dag. så det får bli en bildbomb lite då och då. igårkväll avslutade jag helgen hemma hos erika med en kopp kaffe. morgonen och den nya veckan började med jobb. jobb tills söndag. sedan är jag ledig en och en halv vecka. jobb två dagar, och sedan börjar skolan. nu börjar jag faktiskt bli otroligt nervös. och jag är sjukt ledsen sedan i fredags ifall jag verkligen vill byta skola. träffade louise, underbara fina lollolis. fan, grät. nu vill jag aldrig lämna henne. aldrig :'( nu börjar jag faktiskt gråta igen. jag vill inte. inte lämna henne, dem andra. dem fina underbara vännerna som jag skapat där. nej... fan!

Kommentarer
Postat av: lollo

Hjärtis!!! Tänk inte så, det kommer bli skitbra & kommer alltid älska dig min fina vän <33

2011-08-01 @ 18:54:28
Postat av: Mynnie

häriga bilder

2011-08-01 @ 19:02:41
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0