Vad hände?

Ja vad hände egentligen? Jag vet faktiskt inte... Har inte suttit vid datorn på .. många dagar! Som ni vet så började jag på en ny skola i måndags, Lantbruksskolan i Svalöv. Jag stortrivs verkligen! Jag var glad för ett år sedan för den klassen som jag hamnade i. Det blev som det blev med den klassen... Allt bara gick nerför. Jag tog modet och sökte in på en ny skola. Så nära mig att jag slipper åka någonstans på morgonen. Utan nu tar jag min cykel på morgonen, det tar fem minuter. Hur bra är inte det? Otroligt! Men klassen är riktigt riktigt bra, vi är 23tjejer som alla har då valt djursjukvård. Kommer ha otroligt roligt med dem.
Just nu sitter jag hemma hos Danne, ovanligt? Nej faktiskt inte. Åkte ut hit för att gå ut med Erikas hund en sväng. Eftersom att Erika är i Stockholm på en grej med sin pappa. Och alla andra jobbar. Då är ju jag som alltid snäll och ställer upp för lilla söta vovven! Kommer nog befinna mig hemma hos Danne denna helgen också. Har feber nu med, ifall ni bryr er! FAST fest i morgon, och vem bryr sig ifall man har feber eller inte då!? Nu ska jag i alla fall ner, maten kallar! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0