Vi var hela, vi var ett


Hej, detta är jag. Den flickan/tjejen/tösen som aldrig tar sig tid till sin dator längre.
- jag har det underbart bra i min klass. det blir bara bättre och bättre för varje dag som går. pratade lite mer med evelina idag. en otroligt söt tjej. en av dem sötaste tjejerna som har någonsin sett faktiskt! och det visade sig att vi kände samma personer och lite sånt roligt. jag kan inte beskriva med ord, hur glad jag är för att jag går på denna skolan. tre år här, det kommer inte vara drygt. inte den jävla jobbigt äckligt känslan som jag hade på den förra skolan. jag är glad. men ledsen för att louise, nicole och evelina inte är vid min sida på samma sätt. jag vet om att jag har dem kvar. dem är där, hos mig. men så jävla långt ifrån. ni förstår vad jag menar va? jag behöver dem. jag behöver prata med dem, höra hur roligt dem haft under sina sommarlov och få berätta om mitt eget. skratta tillsammans med dem. gråta tillsammans med dem. så bra har jag lärt känna dem under ett år. och vet ni vad? dem tre har varandra, vartenda dag. jag är här. men jag har faktiskt det riktigt bra. linnea och jag är underbara ihop. vi är som ett. om ni känner mig, då vet ni hur hon också är. exakt lika dan som mig! det är nästan sjukt att man kan vara så lika. och det bästa av allt, jag älskar henne och hon älskar mig
slutpratatomdetva?!
tillbaka till verkligheten igen, alisa!
sitter just nu i min säng, i mitt nymöblerade rum. det är finfint om jag får säga det själv. har köpt en ny säng. dock bara en 90 </3 men det funkar. ska pallra mig till landskrona idag med älskling och släktingar. det är ramadan (bajram) idag. så mina släktingar ska samlas och träffas och ha det trevligt med massa mat! ingen träff för dem som har anorexia kan jag säga, haha! sedan ska jag hem, fast jag vill sova bredvid honom. bara ligga där och bara... vara hans! älskar honom, min danne. min underbart fina älskling! som lyser upp hela min värld. thi! jadu danne, har aldrig haft någon som dig. och nu undrar jag, finns det någon som dig ifall vi skulle glida isär? tror inte det. men, jag lever i nuet. och nu är du min. och nu är du det finaste och bästa! ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0