UPP OCH HOPPA ALLIHOPA


Tänk om ändå julen hade varit såhär vit iår? Vi får väll hoppas på det tills nästa jul!
Idag drog jag danne sadina simon och dominic oss ut för att handla lite och slåss med folket på väla. Och ja vi var ju faktiskt inte ensamma! Där var tusentals folk, kanske. Kanske inte jag vet faktiskt inte. Det var ju inte så att jag räknade folket. Men i alla fall, jag handlade ingenting. Jo ett graviditetstest. Det gjorde jag av en anledning, eftersom jag har mått sjukt illa den senste tiden. Men men , det visade i alla fall att jag inte var gravid och det är ju faktiskt positivt enligt mig. Inte så att jag inte vill vara gravid, men jag har inte fyllt 18 än. Och jag vill faktiskt gå ut skolan innan jag börjar tänka på barnvagnar, blöjor och massa andra saker som har med barn att göra. Och jag vet om att danne hade varit en riktigt bra pappa. Men var ska alla pengarna komma in? Ska han behöva flytta snabbt bara för att bygga upp en familj med mig? Nej, det är inte rättvist faktiskt. Dock var det inte detta som vi skulle prata om... I alla fall! Efter väla drog vi ner till stan för att äta. Blev en god pastarätt på Haket. Och sedan stack danne och jag å handlade smällare. Jag handlade för 308kr och danne för 1519kr. Lite skillnad? Hah, killar och sina smällare. Men det är faktiskt kul att kolla på :D
Nu ska vi ut till billesholm igen för att kolla på raketer och sedan smälla lite själv. Kvällen hoppas jag erbjuds av lite erika, det hade jag behövt just nu. Tack så länge, vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0