beroendeframkallande

nusnart drar jag in till landskrona för att fota pappas bil. efter det drar jag hem. hjälper anders att laga mat, bakar äppelkaka och sedan myser framför tvn. eller så drar jag in till helsingborg till marcus för filmkväll. vi får se vilket humör jag är på när kvällen närmar sig. just nu har så sjukt ont både i knäet och ryggen...
- måste bara berätta! i onsdags var vi och åkte skidor med tycho brahe, dem som ville alltså. och jag åkte där i backen och plötsligt trillade jag. var hos doktorn idag och kollade upp vad det var. och ja det är en inre blödning i hela miniskmuskeln. så kan man förklara det. så det är inte konstigt varför det gör så jädrans ont som det gör!

jag hade lätt velat ha bruna ögon, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0