jag ber om att du ska få ett smärtfritt liv

16 maj 2010
hur ska jag uttrycka allt som jag känner? hur ska jag ens förklara i ord hur mycket jag älskar dig? en stor fråga som jag försöker knäcka här och nu. men jag gör ett gott försök, annat kan jag inte göra.
dominic, jag kommer ihåg dagen du kom till oss. telefonen ringde, min far ringde och jublade högt att du äntligen hade kommit. jag la på, satt och grät i timmar. jag grät för att jag var så otroligt lycklig. dagen efter höll jag dig i min famn. där låg du, hjälplös och så otroligt fin. där jag satt, där var jag nog en av dem lyckligaste människorna på denna planet. du var så fin och jag bara kände vilken glädje du fyllde mig med.
än idag, när jag ser dig. jag blir så glad. för du är det finaste och bästa jag någonsin har fått älska. du är speciell. du är mitt lilla hjärta. ditt leende varje gång du ser mig, eller ditt lilla goa skratt. det värmer något fint. jag hoppas du någon dag kommer förstå hur mycket jag älskar dig, dominic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0