2011, hoppas det blir ett lyckat år

hej, nytt år nudå. har inte bloggat på rätt länge. kan bero på att jag under flera tillfällen suttit och stirrat rakt in i ett tomt dokument. visste inte riktigt vad jag skulle skriva om så därför struntade jag i det. tänkte berätta smått vad som hänt under dessa 6dagarna på det nya året!
1 januari - jag var bakfull som fasiken. joel kom för att han skulle sova över. mysigt
2 januari - joel och jag gick upp väldigt tidigt för att dra oss till jobb. jobbade till fyra. joel körde mig på en liten rundtur från mörarp till ekeby. roligt! när jag var hemma åt jag snabbt middag sen sov jag bort resten av dagen. och även idag fyllde pappa år
3 januari - ja jobb igen. alltid lika roligt. kvällen gick åt att umgås med min bästis. fin och väldigt mysig kväll!
4 januari - var med bästis idag med
5 januari - jobb som vanligt typ. nej men roligt är det faktiskt. jobbade med min kära vän jesper. haha, älskar honom! somnade tidigt och gott på soffan, mysigt
6 januari/idag - ska iväg ikväll med pappa. bjuder honom på en god middag först och sedan biotittande the tourist tror jag den hette. finfint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0