come on and let's go

god eftermiddag. rätt chilldag i skolan idag, slutade vid tolv. skönt! sitter hemma hos sadina nudå. christina hämtade mitt lilla hjärta för en timme sedan. helt tomt utan honom.. simon är på ingång och sedan ska jag med dem och handla lite mat. en fin onsdag för min del! evelina befann sig också i skolan idag efter en och en halv veckas bortande. haha, nu mobbas vi inte för min svenska. men ni förstår säkerligen vad jag menar! saknar henne som fasiken. men på något sätt var hon elak mot mig, suck. kärlek? ahdå. kvällen får jag se vad som erbjuds. har ju planer med alexander, men vettefan om jag verkligen orkar! aja får masa mig dit, trevligt med umgänge i alla fall. en bildbomb kommer nedan nu när jag väl sitter här så får ni allt ha lite bilder, puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0