i tried to hold on but it hurts too much

godnatt? nu sitter jag här igen. datorn i knäet, hörlurarna iproppade i öronen och lyssnar på daniel adams-ray - förlåt att jag aldrig sagt förlåt. suck, jag orkar inte mitt psykiska beroende på facebook! satt precis och diskuterade med alexandra att det är riktigt hemskt att man är så beroende som man är..
min dag började inte bra idag, blev helt fel. vaknade fem minuter innan bussen gick. bussen körde och jag sprang efter och jovisst, busschauffören var snäll och stannade. kom till skolan, alltid lika trevligt. jag vet.. skriver alltid att jag har det trevligt i skolan. men jag älskar seriöst min klass. kan inte mer än säga, jag trivs och jag har verkligen hamnat rätt! i alla fall.. åkte citytunneln i malmö idag med amanda och amanda. häftigt det har blivit och riktigt snyggt enligt mig. köpte ett par skor till mig själv och ett par inneskor till sadina. såg dem, bara storlek 37 kvar. var tvungen att köpa dem. luddiga saker, liknar nästan björntassar. haha, mysigt. hon som alltid fryser!
nej.. nu ska jag allt lägga mig. lägga ner pratet om gamla minnen med daniel och sova :)
TIKO - DU ÄR, väcker minnen med ett leende på läpparna
fotograf: alisazdralicpersson


Kommentarer
Postat av: amanda

tack för dagen, helt underbar.

Mer sånt? Jag älskar dig

2011-01-14 @ 09:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0