it feels like i am in heaven

godkväll. min dag började skit! när jag gick upp bara kände jag hyr spyfärdig jag var. sprang in på toaletten och spydde. hm, tänkte först. kanske nått konstigt jag ätit så jag kan nog gå till skolan ändån. men när jag klädde på mig kände jag bara hur yr och illamående jag blev igen. så jag fick stanna hemma. blev bättre under dagen och nu känns det bättre. jag mår illa och så. men har inte spytt sen i morse. tummen upp på det!
kvällen erbjöds med amanda nilsson. är glad att jag tog tillbaka min underbara vän. det var ju tjaffs innan. eller ja, jag ville ta en paus eller hur vi ska uttrycka det. något blev skit. jag ville tänka efter och ha min tid för mig själv. men nu är det bra igen. och jag är så oootroligt tacksam för det. eller vad säger du mandis? ♥
ska upp tidigt i morgonbitti så nu får jag får väl la allt lägga mig, puss

Kommentarer
Postat av: AMANDA

AMEN VAD ÄR DETTA FÖR BILD? sweetheart mitt.

Jag är också glad för du kom springandes tillbaka. Aldrig mer sånt tjafs? <3

2011-01-20 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0