Old but still gold


jag hade verkligen kunnat lägga upp tusentals bilder. men tycker att detta får räcka. kände för att blicka tillbaka på gamla och underbara tider. då man hade mindre läxor, problem och allt var allmänt enklare på den tiden. nu får man tänka på mer, ta hänsyn och visa respekt. visst visste man vad det var då, men man hade ingen användning för det på samma sätt som man har idag när man börjar bli vuxen.
vissa bilder skrattar jag åt och andra ler jag åt. jag bjuder helt enkelt på mig själv och det gör vi nog allihopa mer eller mindre. jag säger en sak och nu talar jag till alla mina underbara vänner
jag älskar er, då nu och i all framtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0