svar till mandis

ALDRIG,
du gör mina delar hela. tack för att du är min. nu är det du och jag mot världen fina vän. vi ska bli som vi var innan. du och jag, ute varenda kväll. gör svalöv osäkert, finner alla skratt och minnen på en bänk utanför jour livs. bara du och jag amanda, du och jag. finfint, och jag älskar det något otrligt. nu är det upp till oss att visa att det är vi som äger. i love you, my dear friend and soulmate! <3
ALDRIG,
du gör mina delar hela. tack för att du är min. nu är det du och jag mot världen fina vän. vi ska bli som vi var innan. du och jag, ute varenda kväll. gör svalöv osäkert, finner alla skratt och minnen på en bänk utanför jour livs. bara du och jag amanda, du och jag. finfint, och jag älskar det något otrligt. nu är det upp till oss att visa att det är vi som äger. i love you, my dear friend and soulmate! 
godkväll. sjuk dag typ. men jag diggar det starkt. efter skolan möttes jag av en panikslagen brud vid namnet sadina. hon passade min kusin. alltså hade hon två huliganungar hemma hos sig. vilket hon inte klarade av. och hennes kommentar var "och jag ska ha fler barn? ohnej".
drog ut en liten snabbisrunda med amanda n, ikväll igen. vi gör svalöv osäkert, precis så som det ska va!
morgondagen blir det med henne också. fint! nu ska jag sossa, natti

Kommentarer
Postat av: mandis

du är helt underbar.

till sportlovet nästa år har vi en resa inbokad och en till på hösten? hade varit awesome, precis som oss.

iloveyou, soulm8 <3

2011-01-21 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0