Test från 2010, bättre sent än aldrig!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag var i cypern och började på gymnasiet
Har du några nyårslöften?
ja det har jag, men berättar jag det går det inte i uppfyllelse
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
vänner och vänner. min faster fick en underbar son
Vilka länder besökte du?
cypern och danmark
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
16 maj, 11juni och 21augusti
Vad var din största framgång 2010?
ingen tror jag
Största misstaget?
gjorde faktiskt inget misstag
Bästa köpet?
hm.. ärligt talat så vet jag inte!
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och mat
Gjorde någonting dig riktigt glad?
att jag hade björn första halvan. dominic kom till världen! sen att jag började i en underbar klass, OP1C
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
bad romance - lady gaga
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag var mycket gladare. som sagt, hade björn ena halvan av året resten av halvan hittade jag nya underbara klasskamrater!
Vad önskar du att du gjort mer?
tränat och sparat pengar
Favoritprogram på TV
desperate housewifes såklart
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jag var i skolan. sedan kom björn, mormor och morfar hem till oss. åt våfflor som vanligt eftersom jag fyller år på våffeldagen. sedan sov björn hos mig. en fin dag faktiskt
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
tights och linne
Den bästa nya personen du träffade?
EVELINA OCH LOUISE
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag var i cypern och började på gymnasiet
Har du några nyårslöften?
ja det har jag, men berättar jag det går det inte i uppfyllelse
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
vänner och vänner. min faster fick en underbar son
Vilka länder besökte du?
cypern och danmark
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
16 maj, 11juni, 21augusti och 3december
Vad var din största framgång 2010?
ingen tror jag
Största misstaget?
gjorde faktiskt inget misstag
Bästa köpet?
hm.. ärligt talat så vet jag inte!
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och mat
Gjorde någonting dig riktigt glad?
att jag hade björn första halvan. dominic kom till världen! sen att jag började i en underbar klass, OP1C
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
bad romance - lady gaga
dreaming people - jay smith
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag var mycket gladare. som sagt, hade björn ena halvan av året resten av halvan hittade jag nya underbara klasskamrater!
Vad önskar du att du gjort mer?
tränat och sparat pengar
Favoritprogram på TV
desperate housewifes såklart
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jag var i skolan. sedan kom björn, mormor och morfar hem till oss. åt våfflor som vanligt eftersom jag fyller år på våffeldagen. sedan sov björn hos mig. en fin dag faktiskt
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
tights och linne
Den bästa nya personen du träffade?
EVELINA OCH LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0