Kul att lösenordet fungerade? Suck.


- mina goda drink i lördags innan halloween festen

- min prins i lördags på halloween festen

- snyggaste bruden på stället? haha...

- såhär får man lov att se ut när man är sjuk. tralallal


har varit hemma från skolan sen i tisdags. jag mår inte alls bra, dock har jag blivit bättre nu. men sover fortfarande dåligt på nätterna. även fast jag sov dåligt inatt så plågade jag mig själv med att gå upp vid åtta i morse. låg iförsig i sängen till halv tio. gick upp åt frukost, fil med banan och kanel i!<3 nu ska jag duscha, gå ut och gå en runda med sadina och dominic (ja det är bra att bo granne med dem) sedan ska jag väll dryga ut resten av dagen som vanligt känns det som.. ikväll har jag bestämt mig för att mysa till en film med min älskling och sedan blir det skola i morgon och tillslut är det helg. ehm ja, lösenordet klödda som fan. så jag tog bort det. puss

Kommentarer
Postat av: Lollofiiiis

Haj alisssiisss! Tur att du tog bort lösenordet för jag kom inte in! Han inte läsa det sista inlägget heller för den delen!

Dessutom har du blivit lite bättre på att blogga nu bebyyy :D Det är inte lika långt mellan gångerna :D haha puss loveyou :**

2011-11-10 @ 18:09:04
URL: http://louiseemmaericsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0