Lördag, inga direkt planer




igår var det som sagt fredag, och inte vilken fredag som helst. utan den 11/11-11.
spenderade dagen med sadina simon dominic och danne. sjukt underbart att bara sitta och ta det lugnt med dem med en film. sjukt bra var den, men tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hette!
har passat dominic lite nu i förmiddag för sadina och simon skulle slänga skit, så vi satt i bilen och dansa. haha! ska försöka få en bra bild på honom när han dansar så att ni kan se :)
danne och jag ska iväg till ikea nusnart, jag har inget sängbord hos honom vilket är sjukt taskigt. så nu ska vi iväg och handla det. så att jag har någonstans att ha mina saker på och även en lampa! så det blir väll planerna för dagen känns det som. kanske bio ikväll eller så ska jag sitta och snacka skit med erika. heh, nej nu ska jag duscha. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0