4+1


danne och jag hade fyra månader igår, grattisgrattis.
idag stannade jag hemma från skolan. för att jag har en sjuk mensvärk. har även varit på apoteket och hämtat ut nya p-piller till mig. äntligen ska jag få bort en del av min mensvärk igen! har knarkat ihop 6 alvedontabletter idag och degat framför tvn. ska börja städa nu och börja med maten tills älskling kommer hem. sedan ska vi mysa ihop sista kvällen tillsammans själva i huset. usch, tänk att det redan har gått 2veckor sedan mamma och anders stack i morgon? tiden går så fruktansvärt fort. men roligt har jag haft det. och mycket pengar har spenderats, hihihi. nej nu får jag hänga upp tvätten, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0