fridaynight!

okej, jag har haft en underbar dag idag.
åkte och hälsade på min gamla klass. träffade även min gamla idrottslärare, underbar och antagligen den bästa idrottsläraren man kan ha liselott. hon är guld värd ska ni veta. jag har aldrig tyckt om idrott, men hon gav mig faktiskt en bra blick om vad idrotten faktiskt har att ge!
men i alla fall. fikade med louise, nicole och evelina. har saknat dem så sjukt mycket. och jag älskar dem verkligen med hela mitt hjärta! inte för att vi träffades så länge. men det var två timmar fyllda med samtal och skratt och jag bara älskar det. tack så mycket mina fina vänner, tack som fan för att jag har er! även om vi inte träffas ofta länge och även fast vi inte pratar lika mycket. så finns jag här. och kommer med handen på hjärtat att alltid finnas vid er sida. pusspuss, älskar er! TUFFA BRUDAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0