September


- solnedgång i norje boke

- ännu en solnedgång i norje boke, fy fan vad jag saknar att sitta där
tillsammans med min underbara älskling!

- älskar dig, fina du.

mamma och anders åkte iväg igår och kommer hem om två underbara veckor. hoppas att dem kommer vara riktigt bruna så att jag kan vara avundsjuk väldigt länge. dock så kommer jag ha det underbart dessa två veckorna. danne och jag ska bo hemma själv, hur bra är inte det?
dock sov vi hos honom inatt. han jobbar helg, mitt i prick när jag är hemma själv. så jag får underhålla mig med hans brödrar. eller hm, jocke. för dem andra är iväg. men jag och jocke klarar oss själva :)
igårkväll körde jag en lång runda med jockes bil. nu är det snart så att jag helt enkelt kan allt med körningen. backningen behövs tränas på lite till. annars är det skit bra! stolt över mig själv faktiskt :)
nu ska jag och jocke ut och köra fyrhjuling/cross tror jag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0