Sjukhus, SUGER


Jag trodde att min söndag skulle vara vilken söndag som helst. Men visst hade jag fel. Runt sjutiden fick jag extremt ont i högra sidan av magen. Och det blev bara värre och värre. Vid nio bestämde jag mig för att åka in till akutmottagningen i Lund. Och dem tog in mig direkt, gav mig morfin och min mage höll fortfarande på även fast jag fick rätt mycket morfin. Så jag fick ännu mer, lite för mycket kanske. Så jag blev helt jävla hög. Men roligt hade vi! Jag blev inlagd efter bara att ha varit på akutmottagningen i en timme. Så jag fick ligga i ett rum tillsammans med tre andra tanter. Den ena tanten var ju bara allmänt läskig. Hon skrek ut GÖÖÖÖÖRAN HÄMTA POTATISEN I KÖKET. Och annat skit, men det handlade alltid om någon Göran. Jag sov där själv över natten, en natt fylld med smärtor både högt och lågt. Måndagen vaknade jag av att pappa klappade mig på kinden. Sedan var det bara till att vänta på att läkaren skulle komma. Och där låg jag med min jävla dropp och hade ont... Till slut kom läkarna och konstaterade att det inte var blindtarmen utan att det antagligen var någonting med min livmoder. Skit rädd blev ju jag såklart! Pappa stack igen vid elva. Jag somnade om. Vaknade av att Erika min underbara Erika stod och bara awww gumman! Vid ett tiden. Sedan underhöll hon mig hela dagen. Vid kvart i fyra fick jag tid hos gyn. Åkte rullstol ner eftersom jag knappt kunde gå. Sedan satt jag där nere i över en timme och fick bokstavligt talat damp! Gjorde undersökningen, det visade sig att jag hade haft ägglossning. Och fått en inre blödning så det var därför det gjorde sjukt ont. Sedan innan sju skickades jag hem. Åkte hem, la mig i soffan och somnade. 
JA, det var min historia om sjukhuset. 
Och jag är lika trött inu. Har sovit nästan tolv timmar inatt. Men jag är lika trött för det. Så jag ska sätta igång min andra maskin med tvätt sedan lägga mig och sova någon timme igen. Orkar ingenting. Vet inte ens om jag orkar skolan i morgon. Vi får se... HEEEEEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0