Underbara dag


Måndag = skola.
Hur roligt som helst. Spenderade tre timmar med att rita ett kretslopp med olika föremål som vi fick framför oss på en bricka. Lite av sakerna var: sol, mjölkpaket, djur, bilar, flygplan, tyg, spik, hö, jord, berg...
Roligt att man får tänka till.
Efter skolan drog jag ut till sadina och simon. Min faster och hennes man plus min kusin kom också ut. Kvällen hade mycket att erbjuda. Och jag älskar att vara med dem! Underbara människor, och ja jag vet om att jag har nämnt om dem innan. Men fyfan vad jag älskar dem! + dominic ♥
Nu ligger jag i sängen med min underbara pojkvän. Finns det en bättre? Tror nästan inte det. För vet ni? Jag älskar honom sjukt mycket. Jag gör det. Och fyfan om detta tar slut! Jag kommer att kämpa, dag som natt.
" allt fint tar slut " - fel. allt fint tar slut när man slutar kämpa för det
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0