Egen lya, hur härligt är inte det?


Godmorgon, godmiddag och goddag! 
Har varit helt och hållet off på sista tiden. Men det beror på att jag har haft en rätt tuff tid. Kommer inte berätta vad som har hänt. Men det är inte bara en sak. Och det har tagit ett tag för mig att smälta allt och komma vidare och börja om på ruta ett. Nu har jag äntligen lyckats börja om på ruta ett och det känns hur bra som helst. Joel min älskade Joel har hjälpt mig till tusen. Har fått låna hans lägenhet nu också. Känns jättebra att få ha sitt eget och kunna tänka och göra precis vad jag vill i den! Plus att den ligger typ 50m från skolan, sjukt skönt! Isabel min fina Isabel har också varit en stjärna i mina tuffa tider nu. Hon har funnits där och ja tack så mycket vännen! 
Tänkte att jag kunde lägga in några bilder på lägenheten senare idag när jag har tid. Har bilderna i mobilen, så kommer bara bli ett snabbt mobilinlägg med bilderna. JUST DE! Jag har ju piercat tungan också. Gjorde faktiskt inte ont alls, och jag har faktiskt haft tur med den. Visst att min tunga har varit svullen. Men jag har kunnat prata hela tiden och ätit lite halvt. Har mest blivit piggelin. Men det är helt okej, brukar ju inte äta sådär jättemycket. Nu har jag druckit mitt kaffe och bäddat sängen. Ska städa till här lite. Sedan kommer Sadina och Dominic och hämtar mig. Dem får kolla på lägenheten snabbt också tycker jag! Sen ska jag och dominic laga mat och mysa hela kvällen. Bara han och jag! ÅH mitt älskade underbara hjärta!<3 Han får väll somna med mig i soffan tycker jag, mysigt är det när han gör det faktiskt... Sadina och Simon ska ut och äta och sedan dra på bio. Sista gången dem kan göra det själva innan hon blir höggravid och sedan kommer dem ha mindre tid, med två barn och allt! Och det bästa av allt är att Simon inte vet om att dem ska iväg! :D Älskar att överraska människor. Thhhii, turturduvorna!
Nej nu ska jag faktiskt ta tag i mitt liv. Städa färdigt, måste ner och fråga om jag kan låna Rebeckas dammsugare. Här är ingen och det är tradigt att tvätta golvet, dra all skit till ett hörn och sedan ta upp det med papper! Så nu håller vi tummarna på att Rebecka är hemma, så att jag kan få rent och fint här! Pusspuss, vi hörs. Måste börja skärpa mig med bloggen. Men kommer nog ha mer tid eftersom jag kommer vara mycket själv i lägenheten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0