Godmorgon?

Ja... Vad jag gör jag uppe såhär tidigt en lördagsmorgon? Kanske för att dannes föräldrar är sjukt gulliga och börjar byta golv klockan åtta?! Men skit i det. Middagen var sjukt trevlig igår. Vi satt väldigt länge och pratade och skrattade och jag kände verkligen hur mycket jag har saknat det. Att vara glad tillsammans med mamma. Vi har ju varit i väldigt mycket bråk nu den sista tiden. Men sen i onsdags har allting blivit bra :) nusnart ska vi åka till systemet för Joakim och Jesper fyller 20år idag!!! Ett stort grattis till dom! Och efter det tänkte jag övningköra med Anders och tillslut ikväll blir det fest. Känns som att jag har mycket att göra. Men det kommer att vara kul i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0