1 januari 2012

Jaha, nu är det ett nytt år igen. Och jag tänkte faktiskt lägga upp en lista på mitt år 2011. Skriver från mobilen just nu, och här är inga bilder från igår. Så bilderna får ni lite senare idag :)
Gjorde du något iår som du inte gjort tidigare?
- spenderade otroligt mycket tid med Erika, blev en del av familjen Cervin
Vad hade du velat göra om?
- lördagen den 14maj
Vad har varit det bästa?
- att jag bytade klass och hamnade i en riktigt bra klass med fina vänner
Vad var det sämsta?
- att jag tappade kontakten med många vänner på grund av att dom inte kan höra sanningen
Skriv en sammanfattning om ditt år 2011:
- det har varit ett bra år, jag har träffat nya vänner, blev tillsammans med Danne och fick en överraskning om att jag ska få en ny kusin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0