Lördag

ÅH! Blir så himla irriterad över att jag alltid har samma problem med att ladda upp bilder på dannes dator. Förstår helt enkelt inte varför jag inte kan ladda upp några. Men i alla fall. Kvällen igår var både rolig och tråkigt. Jag kan inte tycka att festen var rolig. Som vanligt delade alla upp sig. Värden blev ledsen och min pojkvän blev extremt full. Idag har jag legat i sängen nästintill hela dagen. Har inte orkat att ens tänka tanken på vad jag skulle gjort eller inte gjort. Eftersom att jag fortfarande är trött tänkte jag passa på att lägga mig tidigt en lördag. Det var faktiskt länge sedan jag kom i säng i tid en lördag, därför ser jag fram emot att vakna tidigt i morgonbitti och hitta på något roligt. Hoppas ni andra har haft en rolig lördagskväll. Eller kanske kommer att ha? Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0