Måndagskväll!


Godkväll! Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och skickat efter en sån "påse" för att sälja sin gamla telefon på internet. Kan få upp till 900kr för den. Och det är det faktiskt värt. Istället för att den ska ligga och damma på hyllan kan man lika bra få en liten slant som hjälper mig till resan i augusti. Kollade hur mycket jag fick för en sjukt gammal telefon och det var typ 50kr. Inte värt det dock... Den är rätt bra att ha när man är trött på touch, hihi. Nu tänkte jag faktiskt duscha och lägga mig. Upp till skolan i morgon och på slutet av dagen ska vi ju köra traaaaktor. Sista gången nu tyvärr... Sedan vet jag inte vart jag ska vara. Tror det blir att mjölka kor eller något. Nej nu ska jag fantomme slita mig ifrån datan, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0