Som om vi alltid älskat, sen min dagboks första blad


Måndag igen. Och ännu en härlig sovmorgon!
Har duschat, ätit och tagit det lugnt och snart ska jag ut till bussen som tar mig till skolan. Och som vanligt är jag en timme för tidig. Men det är rätt bra, ett bra tips! Man får undan massa onödig skit som är ivägen. Efter skolan tänkte jag faktiskt ta mig till körskolan och skriva teori. Har ju börjat övningköra och det går jättebra! Så det är bara teorin som ska börja glöda. Om jag lyckas med både teorin och körningen så ska jag ha körkort i maj. Det är inte dåligt det! Idag fyller även Erika 18år. Ett stort grattis till henne! En stor dag det. Mindre än två månader tills jag kan säga grattis till mig själv. ÅH VAD JAG LÄNGTAR! Andra möjligheter. Eget konto, eget sparkonto och allting blir liksom mitt?! Vem längtar inte liksom... Men nu ska jag göra ve det sista. Bädda sängen kanske? Hoppas ni får en bra måndag. Ska försöka få igång min blogg igen tänkte jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0