Vad hände? Natten var ju bara ung


Ja vad hände? Igår låg jag med riktigt hög feber och svetten bara rann av mig. Inatt sov jag som en prinsessa. Har inte sovit en hel natt sedan i lördags. Sedan vaknade jag i morse, gick upp satte på en maskin tvätt och började städa på mitt rum. Har ingen feber, är bara lite snuvig. Men jag mår hur bra som helst annars! Är så jädrans glad, det var därför den bilden fick komma upp idag. För aatt jag ser glad ut på den. Och så glad som jag är på bilden, är jag just nu bakom datorskärmen också. Eftersom att jag har en hel dag till ingenting så tänkte jag rensa alla mina lådor på rummet. Slänga ut all jävla skit. Sätta upp tvn på väggen och flytta mina tavlor. Möblera om lite. Allt som har med sånt att göra. Till och med byta gardiner. Är på hugget, det är min turdag idag. Hoppas att ni också får en bra fredag. För inget kan göra denna fredag fel för mig idag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0